reklama

Slnečné sklamanie

Nie je tých terás na námestí trošku veľa???

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Vonku je teplo a svieti slniečko. Vynikajúci deň.

V tomto čase sa veľa ľudí rozhodne ísť vonku, sadnúť si na lavičku, pokecať s kamarátmi a popritom sa trošku opáliť. Keď som sa minule prechádzal po námestí, videl som veľa ľudí, až toľko, že som sa čudoval. Toľko ľudí som na námestí poobede ešte nevidel. Neboli tam len žiaci a študenti, ale aj matky so svojimi detičkami, ktoré naháňali holuby a naháňali sa aj medzi sebou. Keď som si sadol na lavičku, tak o chvíľu prišlo ku mne malé dieťa, keď som sa mu prihovoril začalo sa smiať a spadlo na zem, tak sa postavilo, znovu sa začalo smiať a spadlo na zem, až kým poňho neprišla jeho mamička... Bolo to celkom milé.

Niekomu dobré počasie zlepší náladu a to aj vtedy, keď sa nemá najlepšie. Preto veľa z týchto ľudí stretávam v tom čase vonku. Bolo to krásne takto vidieť námestie.

Potom som začal uvažovať, aké to asi bude o pár mesiacov.
Na námestí bude toľko terás, že cez ne sa ani slnko nedostane a takto to skazí dojem z nášho námestia...
No najhoršie je, keď vám pred lavičku zaparkuje zásobovacie auto, ktore má vždy naštartované a všetok ten dym a hluk vám prekáža pri pokojnom sedení...
Myslím, že to nie je problém len v našom meste. Napríklad v Košiciach je toľko terás, že sa pomaly ani po chodníkoch nedá chodiť.

Osobne sa mi vidí, že nie je dobré, aby na našom malom námestí sme mali až toľko terás. Už kvôli tomu, že máme veľa barov a teda všetci si chcú postaviť aj terasu, ale aj preto, že to dosť prekáža vo výhľade.
Terasy sú dobré. Veď aj ja si rád sadnem tak na terasu a popíjam si kávičku, lenže na námestiach by ich malo byť rozumné množstvo, aby nezabrali veľkú časť námestia...


Martin Gerčak

Martin Gerčak

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som normálny chalan, ktorý niekedy rád filozofuje a rozmýšľa nad vecami, ktoré by terajší človek pomenoval sci-fi.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu